Les al·leluies de l’Encontre a la Font de la Teula en 2020

Conta la llegenda que en 2020 es va haver d’anul·lar l’Encontre Gloriós de #Torrent, ja que Espanya havia decretat un Estat d’alarma per un bitxo que et feia tossir una miqueta i tal.

Ara bé, això no podia ser. Un torrentí de bé no es podia quedar parat, així com si res. Amb els diners que val el tratge de Reina de l’Enqüentro per a la xiqueta? Per l’amor de nostre senyor.

Així és que eixe any l’Encontre es va traslladar des de la plaça Major fins al carrer Major de la partida de la Font de la Teula, a la #Perenxisa.

Entre les moltes al·leluies que s’hi varen llançar va quedar per a la posteritat una que signava un tal Tarambana i Bandarra i que deia així:

Amb verd militar i pistola al cinto,
ixen a la tele a donar-nos el parte,
guanyem la guerra, preparem el nínxol,
molta disciplina i ningu que se n’aparte,
que arribaspaña i al clot el bitxo.

Sísepuede amb el govern progressista,
marcial, racial, gualdo i granate,
apòstols de la bona fe centralista,
Jesuset del gran poder no s’encante
que abans el ressuscitarà un taxidermista.

Què podem esperar de la calanya
que ens envia l’Espanya comunista,
brama la caverna cada dia a pic i canya,
que si això és esquerra a mi em despista
i, veges, si no, però no m’apanya.

Que em diguen separatista, què hi farem,
només vull eixir al balco a cridar putaspanya,
ni un màster en Epidemiologia traurem
del calaix, que et descuides i t’escanya,
però que no em convenç, que no podrem

desfer-nos del virus amb militars i banderes,
trobe que el problema és meu, diguem,
perquè les fulles de diari en van totes plenes,
propaganda i més propagada que paguem
tots, que no serà per balafiar més perres.

Mes jo m’estime més el paracetamol
que no punys i roses i sisepuedes.
Que això que el virus mor si ets molt espanyol
i s’amaga dels militronxos a sota les pedres
no em sembla més que medecina de guinyol.

Reis, uniformes, pistoles… i ara ve Vox
a confirmar-nos que Espanya és diferent,
que això no és un país, sinó esperpent
i no és bo ni per a sonar-nos els mocs.

Deixa un comentari

Design a site like this with WordPress.com
Per començar